חרשן - השלמת בגרויות
מסלולי לימוד: השלמת בגרויות
מיקום בארץ: תל אביב, ראשון לציון
השלמת בגרויות בכל מקצועות הלימוד!
חרשן, בית הספר לפסיכומטרי ולבגרות, הממוקם בתל אביב, הוא בית ספר המציע לימודים באווירת מצוינות, עם ליווי של מורים מקצועיים. בין היתרונות של "חרשן": כיתות קטנות, חומר עדכני, מורים מעולים ומספר גבוה במיוחד של שעות לימוד.

בית הספר חרשן לבגרות ולפסיכומטרי - קורסי הכנה לבגרות:
בית הספר חרשן מציע לימודי השלמה ושיפור לבחינות הבגרות. תוכלו ללמוד לבגרות בתנאים מעולים, בליווי מורים מקצועיים, במגוון מקצועות:
ספרות 2 , 5 יחידות לימוד
תנ"ך 2, 5 יחידות לימוד
היסטוריה 2, 5 יחידות לימוד
אנגלית 4/5 יחידות לימוד
מתמטיקה 3/4/5 יחידות לימוד
הבעה עברית 2 יחידות לימוד
אזרחות 1/2 יחידות לימוד
מדעי החברה 5 / 3 יחידות לימוד
גיאוגרפיה 3/5 יחידות לימוד
כלכלה 2 יחידות לימוד

בית הספר חרשן לבגרות ולפסיכומטרי:
אם אתם רוצים לשפר את ציוני הבגרויות לקראת קבלה למוסד אקדמי תוכלו להיעזר בבית הספר שיעשה הכל כדי להפיק ממכם את המיטב.
בית הספר חרשן מציע לתלמידיו לימודים אינטנסיביים לבגרות ולפסיכומטרי. בבית הספר תוכלו ליהנות מכיתות קטנות, חומר עדכני ושעות לימוד רבות - הכל במטרה להכין את תלמידי המוסד לבחינות בדרך היעילה ביותר ולקבל ציונים גבוהים במיוחד.
 
בית הספר חרשן לבגרות ולפסיכומטרי - מגוון יתרונות:
בית הספר חרשן מציע לתלמידיו בקורסים להכנה לבגרות מספר יתרונות: מורים מובחרים עם שנות ניסיון רבות, ליווי צמוד של יועצי לימודים שמסייעים לתלמידים בזמן ההכנה לבחינה ואף מעניקים ייעוץ בתחום האקדמי, לקראת הלימודים לתואר ראשון. המכללה מציעה מערכת שעות גמישה ושיעורי עזר במתמטיקה, אנגלית ופיזיקה - כל השבוע. בנוסף בית הספר פועל עם חברת השמה שתוכל לסייע לך במציאת עבודה זמנית או קבועה.

כדאי שתדעו: בית הספר מציע החזר תשלום עבור הצלחה - אם תקבלו מעל 90 בבחינה תוכלו לקבל החזר חלקי של התשלום - בהתאם לתקנון בית הספר חרשן.