HIGH Q בגרויות
מסלולי לימוד: השלמת בגרויות בכל המקצועות!
מיקום בארץ: סניפים ברחבי הארץ!
קורסי ההכנה לבגרות של High Q נולדו במטרה להציע פתרון אמיתי לכל תלמיד השואף להגדיל באופן המרבי את סיכויי ההצלחה שלו בקבלה לאקדמיה ע"י לימוד בכיתות קטנות ואינטימיות, קיומם של שיעורי תגבור ותרגולים ההכרחיים להפנמה וליישום החומר ומורים מעולים!
HIGH Q - בגרויות

תעודת הבגרות היא תעודה שאותה מנפיק משרד החינוך, המעידה על מילוי דרישותיו בהצלחה. אותן דרישות, כוללות, כפי שיפורט בהמשך, צבירה של 20 יחידות לימוד מתוך מקצועות חובה, מקצועות בחירה מחייבת, מקצוע אחד ברמה מוגברת (בהיקף של 4 יח"ל לפחות, בנוסף לבחינה באנגלית) ומקצוע אחד מתוך רשימת מקצועות "תרבות עולם".
 
תעודת בגרות מלאה הינה תנאי בסיסי והכרחי לקבלה ללימודים אקדמיים. בנוסף, במרבית המוסדות והחוגים נדרשים המועמדים להשיג "ציון התאמה", המחושב ע"י שקלול הציון הפסיכומטרי וציוני בחינות הבגרות, על מנת להתקבל ללימודים. ככל שממוצע ציוני הבגרות וציון הבחינה הפסיכומטרית גבוהים יותר, כך יגדל הסיכוי שלך להתקבל לחוגים מבוקשים.
 
קורסי ההכנה לבגרות של High Q נולדו במטרה להציע פתרון אמיתי לכל תלמיד השואף להגדיל באופן המרבי את סיכויי ההצלחה שלו בבחינת הבגרות. שנים של ניסיון, מחקר ופיתוח סייעו לנו לתכנן מגוון קורסים הכוללים את היקף שעות הלימוד האופטימלי (מעל ל-300 שעות אקדמיות!) ואת התכנים העשירים ביותר. כל הקורסים נבנו בהתאם להמלצות משרד החינוך ולחוות הדעת המקצועית של היועצים הפדגוגיים ב-High Q.
 
אנחנו ב-High Q מבינים כי המפתח להצלחתך בבחינת הבגרות הינו יחס אישי. אותו יחס לא יכול להתקיים בכיתות בהן כמות התלמידים עולה על 30-40. לימוד בכיתות קטנות ואינטימיות יאפשר מצב שבו המורה שלך יוכל להכיר את החוזקות והחולשות שלך!
 
גורם נוסף שהשפעתו על ההצלחה בקורס ההכנה מכרעת, הוא קיומם של שיעורי תגבור ותרגולים ההכרחיים להפנמת וליישום החומר. השיעורים הללו מאפשרים חזרה על החומר שנלמד בכיתה ומתן מענה על שאלות שעולות בעת תרגול בבית. כך התלמיד בקורסי ההכנה של High Q לעולם לא נשאר לבד וזוכה לליווי צמוד לאורך כל הדרך.
 
אנו ב-High Q מאמינים שכדי להבטיח את הצלחתכם בבחינת הבגרות, לא די במורים טובים. יש צורך במורים מעולים! צוות המורים שלנו מתאפיין בהמון ניסיון, השכלה רחבה, תחכום ואהבה רבה למקצוע ההוראה. תוך כדי עבודה אישית וצמודה הם יעבירו לכם את החומר באופן הברור ביותר, יזהו את הצרכים הייחודיים של כל אחת ואחד מכם ויניעו אתכם למצויינות ולציון הגבוה ביותר. 100 זו לא מילה גסה!
 
קורסי הבגרות של High Q מקיפים את המקצועות החיוניים ביותר: מתמטיקה 4/5 יח"ל, פיסיקה 5 יח"ל, אנגלית 4/5 יח"ל, גיאוגרפיה 5 יח"ל, לשון והבעה 2 יח"ל ועוד.
 
קורס הבגרות ב-High Q מעמיד לרשותך אמצעי לימוד מתקדמים ואפקטיבים, פרי עמלה של מחלקת מחקר ופיתוח מהטובות בעולם. אתר הבגרות במתמטיקה מכיל בתוכו אינספור תרגילים ופתרונות מלאים, החל מהשלב הבסיסי (אותם תרגילים שלמדתם בתיכון והספקתם לשכוח) וכלה בשאלות מבחינות הבגרות בשנים האחרונות.