מל"א - המרכז ללימודים אקדמיים
מסלולי לימוד: מגוון מסלולי לימוד לתואר ראשון ותואר שני
מיקום בארץ: אור יהודה
המרכז ללימודים אקדמיים שואף להיות מוסד מוביל ומצטיין בתחומו, המשלב השכלה אקדמית עדכנית עם גישה פרקטית ויישומית, ומקנה לבוגריו יכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרי עולם המעשה. המרכז יספק לכל סטודנט שירות איכותי וקשוב המדגים הלכה למעשה את דרך ההתנהלות הרצויה בכל ארגון עסקי וציבורי, ויתמוך בפיתוחו האישי והמקצועי במהלך הלימודים ואחריהם. המרכז דוגל בהנגשת ההשכלה הגבוהה לכל אדם בישראל ומקדם מעורבות ואחריות חברתית.
מל"א - המרכז ללימודים אקדמיים
 
מל"א, המרכז ללימודים אקדמיים , הינו מוסד אקדמי מוכר להשכלה גבוהה. 
מטרתו של מל"א הינה להכשיר את הסטודנטים הלומדים להיות מובילי השוק בשדה העשייה אותו בחרו ללמוד ולהקנות לסטודנטים כלים שיאפשרו להם לאתגר ,לשפר , לשנות ולהוביל את אותו שדה הם פועלים.
לצורך כך, תכניות הלימוד במרכז , בכל הפקולטות , שמות דגש על הקניית יסודות של חשיבה יזמית וחדשנות וזאת במטרה לאפשר לסטודנטים מבט ראייה שונה על שוק העבודה הרלוונטי. 
בנוסף, חותר מל"א להקנות לסטודנטים הלומדים בו "ארגז כלים" יישומי שיאפשר להם להשתלב ולהתקדם בקלות בשוק העבודה. לשם כך,  פועל המרכז באופן מתמיד לעדכון תכניות הלימוד  בהתאם לצרכי התעשייה וזאת באמצעות שורה ארוכה של וועדות מייעצות המורכבות מבכירי המשק הישראלי. לצד אלו, מציע המרכז לסטודנטים מגוון רחב של תעודות מקצועיות המאפשרות השתלבות מהירה בשוק העבודה כבר במהלך הלימודים , וזאת כחלק מתוכניות הלימוד הקיימות, התנסות מעשית  במגוון פרויקטים בשיתוף חברות מובילות במגזר העסקי, סיורים לימודיים, תוכניות מנטורינג של בכירים בשוק העבודה והרצאות אורח רבות המאפשרות נטוורקינג עם אותם בכירים.
על הסגל האקדמי במרכז נמנים מיטב המרצים בישראל המשלבים מוניטין אקדמי לצד ניסון מעשי רב בשדה המקצועי.
 
בנוסף , מעודד מל"א מצוינות אקדמית לצד עשייה חברתית, ומציע מלגות גבוהות לבעלי נתוני קבלה גבוהים ולסטודנטים הלוקחים חלק בעשייה החברתית העשירה במסגרת היחידה למעורבות חברתית .כמו כן, במטרה לאפשר לסטודנטים הלומדים בו לשלב בין לימודים לעבודה,  חותר המרכז לשיפור מתמיד של השירות האקדמי והמנהלי לסטודנטים במרכז תוך אימוץ ושימוש בטכנולוגיות חדשניות.
 
במל"א לומדים יותר מ- 5,000 סטודנטים  לתארים ראשונים ושניים ב- 5 פקולטות:
 
הפקולטה לניהול ע"ש סרנת - תואר ראשון BA במנהל עסקים במסלולים: שיווק וניהול מותגים, מימון ובנקאות  ויזמות.  תואר ראשון BA בניהול משאבי אנוש, תואר ראשון BA בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש, תואר שני MBA בהתמחויות: שיווק עם התמקדות בשיווק דיגיטלי, מימון ובנקאות עם קורסי התמקדות בניהול סיכונים, משאבי אנוש, ניהול בינלאומי, ומסלול רב תחומי.
הפקולטה ללימודי הייטק – תואר ראשון BA במערכות מידע ניהוליות.
הפקולטה לפסיכולוגיה - תואר ראשון  חד חוגי BA בפסיכולוגיה, תואר ראשון דו חוגי BA בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש, MA בפסיכולוגיה התפתחותית, MA בפסיכולוגיה חינוכית.
הפקולטה למקצועות הבריאותBA במינהל מערכות בריאות בהתמחויות: ניהול מחקר קליני וניהול תחום גרונטולוגיה יישומית.
הפקולטה  לחינוךBA בחינוך , MA  בייעוץ חינוכי ו- MA בחינוך בהתמחויות: ניהול וארגון מערכות חלינוך, חינוך מיוחד, תקשוב ולמידה, הגיל הרך, חינוך חברה ותרבות וחינוך סביבתי.
 
 
>> תואר ראשון BA בניהול משאבי אנוש

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תנאי קבלה: 
    זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 80 ומעלה.
    בעלי תעודות שוות ערך מחו"ל.
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל 80 ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות או אינו עומד בממוצע הנדרש, חייב במכינת 30+.

תוכנית הלימוד:
הפיכתו של העלום ל"כפר גלובלי" של מיזוגים , רכישות ורילוקיישנים , עידן המידע בו כל האינפורמציה על הארגון חשופה בפני הצרכנים והמתחרים, השינויים הטכנולוגיים ואובדן הנאמנות המותגית מדגישים את היתרון האמיתי של הארגונים המובילים: ההון האנושי וניהול המשאב האנושי. בשל כך, בנה מל"א תוכנית לימוד ייחודית לתואר ראשון בניהול משאבי, תוכנית המדגישה את חשיבות למידת מקצוע ניהול משאבי כתנאי הכרחי להצלחה בהובלת מערך משאבי האנוש בארגון.
לצד התכנים האקדמיים המדגישים יישומיות ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   
בוגרי התוכנית ייהנו , מקצועית, מיתרון תחרותי בהשתלבות במחלקות משאבי אנוש בתפקידי: מיון גיוס, הדרכה, פיתוח ארגוני , רווחה ויוכלו להתקדם לתפקידי ניהול משאבי אנוש בפרט ולניהול כללי בכלל.  
 
 
>> תואר ראשון BA במנהל עסקים במגוון מסלולים

 
כללי  BA מנהל עסקים
מל"א, המרכז ללימודים אקדמיים , הינו מוסד אקדמי מוכר להשכלה גבוהה.  
מטרתו של מל"א הינה להכשיר את הסטודנטים הלומדים להיות מובילי השוק בשדה העשייה אותו בחרו ללמוד ולהקנות לסטודנטים כלים שיאפשרו להם לאתגר ,לשפר , לשנות ולהוביל את אותו שדה הם פועלים.
לצורך כך, תכניות הלימוד במרכז , בכל הפקולטות , שמות דגש על הקניית יסודות של חשיבה יזמית וחדשנות וזאת במטרה לאפשר לסטודנטים מבט ראייה שונה על שוק העבודה הרלוונטי.  
בנוסף, חותר מל"א להקנות לסטודנטים הלומדים בו "ארגז כלים" יישומי שיאפשר להם להשתלב ולהתקדם בקלות בשוק העבודה. לשם כך, מציע המרכז לסטודנטים מגוון רחב של תעודות מקצועיות המאפשרות השתלבות מהירה בשוק העבודה כבר במהלך הלימודים , וזאת כחלק מתוכנית ה- Career Booster – קורסים המקנים תעודות מקצועיות המאפשרות להשתלב ולהתקדם בעבודה, כבר במהלך השנה השנייה ללימודים. בין הקורסים המוצעים: ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח, אפיון חווית משתמש ועוד.

בנוסף, מפעיל המרכז את  מל"א-HUB, חממת היזמות הטכנולוגית , המאפשרת לסטודנטים ולבוגרי המרכז תוכנית ליווי ייחודית לפיתוח סטארטאפים.
במל"א לומדים יותר מ- 5,000 סטודנטים  לתארים ראשונים ושניים ב- 5 פקולטות:

הפקולטה לניהול ע"ש סרנת - תואר ראשון BA במנהל עסקים במסלולים: שיווק וניהול מותגים, מימון בנקאות, ויזמות.  תואר ראשון BA בניהול משאבי אנוש, תואר ראשון BA בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש, תואר שני MBA בהתמחויות: שיווק בהתמקדות שיווק דיגיטלי, מימון ובנקאות עם קורסי התמקדות בניהול סיכונים, משאבי אנוש, ניהול בינלאומי, ומסלול רב תחומי.
הפקולטה ללימודי הייטק – תואר ראשון BA במערכות מידע ניהוליות 
הפקולטה לפסיכולוגיה - תואר ראשון  חד חוגי BA בפסיכולוגיה, תואר ראשון דו חוגי BA בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש, MA בפסיכולוגיה התפתחותית, MA בפסיכולוגיה חינוכית.
הפקולטה למקצועות הבריאות-  BA במינהל מערכות בריאות בהתמחויות: ניהול מחקר קליני וניהול תחום גרונטולוגיה יישומית.
הפקולטה  לחינוך-  BA בחינוך , MA  בייעוץ חינוכי ו- MA בחינוך בהתמחויות: ניהול וארגון מערכות חלינוך, חינוך מיוחד, תקשוב ולמידה, הגיל הרך, חינוך חברה ותרבות וחינוך סביבתי.

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר ראשון BA במנהל עסקים

תנאי קבלה: 
    זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל של 85 ומעלה.
    בעלי תעודות שוות ערך מחו"ל.
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל 85 ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.

מסלולי לימוד:
BA במנהל עסקים במסלול שיווק וניהול מותגים – 
מטרת מסלול לימודי שיווק בתואר ראשון במנהל עסקים הינה להקנות לסטודנטים את הידע והכלים הדרושים לשם השתלבות בתפקידי ניהול בתחומי השיווק והפרסום השונים. תוכנית הלימוד במל"א שמה דגש מרכזי על עדכניות וישומיות ובנוסף, לצד לימודי מסלול השיווק הקלאסיים ילמדו הסטודנטים חטיבה לימוד נוספת בניהול מותגים , חטיבה שתקנה להם תעודה מקצועית בניהול מותגים בשיתוף קבוצת FOX. 
כמו כן , לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   
בוגרי המסלול בשיווק וניהול מותגים יוכלו להשתלב בתפקידי ניהול כללי, ניהול שיווק, פרסום ותקשורת שיווקית, מנהל מותג, מנהל קטגוריית מוצרים, מנהל קו מוצרים, מנהל מוצר, מנהל מיתוג דיגיטלי, מנהל פיתוח מוצר, מרקו"מ ומיתוג פוליטי.

BA במנהל עסקים במסלול מימון ובנקאות – 
תוכנית הלימודים במימון ובנקאות פונה הן למעוניינים בפיתוח קריירה הקשורה לתחום הבנקאות, שוק ההון והפיננסים והן למעוניינים ביצירת יתרון תחרותי במסלול ההתפתחות הניהולי בארגונים השונים. במהלך לימודי המסלול,  יירכשו הסטודנטים את הידע התיאורטי והכלים הדרושים על מנת להבין את מורכבות השיקולים השונים הנוגעים לסוגיות הכלכליות המצויות בתחום הפיננסים. בנוסף, כחלק מלימודי המסלול יוכנו הסטודנטים לאחד מבין שני המבחנים החיצוניים הבאים:
-    ייעוץ השקעות
-    ייעוץ פנסיוני
במהלך התוכנית יוצע לתלמידי המסלול להשתלב בקורס חדר עסקאות ייחודי שהוקם בחסות בנק לאומי ומאפשר התנסות מעשית בהשקעות.
כמו כן , לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   

BA במנהל עסקים במסלול יזמות – 
תוכנית הלימוד ביזמות נבנתה במטרה להקנות "ארגז כלים" מקצועי לניהול סטארטאפים ושמה דגש נרחב על פרקטיות ויישומיות בדמות ניתוחי אירועים של סטאראפים וחברות אמיתיות, הרצאות אורח של סטאראפיסטים  ויזמים , כמו גם הקמת מיזמים בפועל.
הסטודנטים בתוכנית יחוו את האקוסיסטם של עולם היזמות, ירכשו מיומנויות של יצירתיות, יכולת אילתור , כושר המצאה ומהירות תגובה וזאת לצד יכולת ניהולית מוכחת בהקמת וניהול סטארטאפים.  בנוסף, ייהנו הסטודנטים מהאפשרות להצטרף ל- HUB-מלא  - חממת היזמות הטכנולוגית של מל"א.
כמו כן , לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   
 
>> תואר ראשון BA בפסיכולוגיה חד חוגי

פסיכולוגיה הוא מדע העוסק בהבנת ההתנהגות האנושית.
המטרה המרכזית של תוכנית הלימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה היא לפתח תשתית ידע המקיפה את ענפיה השונים של הפסיכולוגיה, כולל חטיבה קלינית מורחבת,  וזאת בעיקר על מנת להכין את בוגרי התוכנית המעוניינים למבחן המתא"ם ולהמשך לימודיהם לתואר שני בפסיכולוגיה. התוכנית כולל התנסות מעשית ( עבודת שדה )  המתבצעת במסגרות מקצועיות מובילות, כגון המרכז לבריאות הנפש גהה, המכון להתפתחות הילד בתל השומר, שפ"חים (שירות פסיכולוגי חינוכי), ביה"ס גיל לילדים אוטיסטים, עלם, אנוש, מרכז שיקומי ותעסוקתי בר"ג,  צה"ל (חניכת נערי מקא"מ) ועוד.

מטרה נוספת שהיוותה בסיס לבניית התוכנית בפסיכולוגיה היא תפישת התואר הראשון בפסיכולוגיה כהשכלת יסוד נחוצה להעצמת כישורים לבעלי מקצוע בתחומים הקשורים להבנת ההתנהגות האנושית כגון משאבי אנוש, שיווק או כלכלה ולאו דווקא עבור סטודנט המעוניין לפתח קריירה מקצועית ספציפית. לשם כך , לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, מדעי המוח יישומי, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר ראשון BA בפסיכולוגיה

תנאי קבלה: 
    ציון התאמה של 481  (ציון התאמה הינו שיקלול ציון הפסיכומטרי וממוצע משוקלל של בחינת הבגרות). מועמדים בעל ממוצע בגרות של לפחות 75 ושאינם בעלי ציון פסיכומטרי יוכלו להתקבל ללימודים על תנאי ציון ממוצע של 75 בסמסטר א' ללימודיהם.
    בעלי תעודות בגרות שוות ערך מחו"ל.  
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית  , השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל  75  ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.
 
>> תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש דו חוגי

התכנית הדו-חוגית בניהול משאבי אנוש ופסיכולוגיה של המרכז ללימודים אקדמיים מציעה צירוף ייחודי ופרקטי המאפשר ללמוד באופן מעמיק שני תחומים חשובים הקשורים זה לזה.
פסיכולוגיה הינו מדע העוסק בהבנת ההתנהגות האנושית והתפתחותה. הלימודים בתוכנית מקנים לבוגריה ידע מעמיק בתהליכי התפתחות האדם וכן הבנת תהליכים חברתיים ובין אישיים. ניהול משאבי אנוש בוחן את האדם העובד לבד ובצוות ומתבונן בקשריו עם הממונים עליו והכפופים לו בתוך הארגון. השילוב בין שני התחומים מהווה מכפיל כוח ויקנה לבוגר יתרון תחרותי בשוק העבודה, שכן הוא מאפשר הבנה עמוקה יותר בתהליכי התנהגות האדם בכלל ובסביבות עבודה בפרט. כך שמלבד לימודי המשך בפסיכולוגיה, התואר מקנה גם אופק תעסוקתי ברור .
בפני בוגרי התוכנית עומדות אפשרויות קריירה רבות כגון: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פסיכולוגים (לאחר לימודי תואר שני),  שיווק ומכירות, ניהול, חינוך ועוד. בנוסף, בוגרי התוכנית יוכלו להמשיך ללימודים מתקדמים לתואר שני בפסיכולוגיה על ענפיה השונים , ולתארים שניים ב:  לימודי משפחה, ייעוץ ארגוני , לימודי עבודה, משאבי אנוש,  שיווק, ניהול, חינוך ועוד.

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר ראשון BA בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש

תנאי קבלה: 
    ציון התאמה של 481  (ציון התאמה הינו שיקלול ציון הפסיכומטרי וממוצע משוקלל של בחינת הבגרות). מועמדים בעל ממוצע בגרות של לפחות 75 ושאינם בעלי ציון פסיכומטרי יוכלו להתקבל ללימודים על תנאי ציון ממוצע של 75 בסמסטר א' ללימודיהם.
    בעלי תעודות בגרות שוות ערך מחו"ל.  
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית  , השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל  75  ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.
>> תואר ראשון בחינוך

מטרת תוכנית הלימוד לתואר ראשון בחינוך הינה להצמיח דור חדש של אנשי מקצוע בוגרי תואר ראשון בחינוך, שיהיו בעלי הידע האקדמי והכלים הדרושים על מנת להפוך לאנשי חינוך מן המעלה הראשונה, אשר יספקו מענה לדרישה מן המגזר הציבורי שמעוניין לקלוט אנשי מקצוע משכילים ומיומנים.
תוכנית הלימודים מציעה שלושה מיקודים:
מיקוד הוראה ולמידה המכינה את הסטודנט להשלמת תעודת הוראה באחד משני התחומים הבאים:
-    חינוך מיוחד
-    הגיל הרך
בית הספר מקיים שיתופי פעולה עם מכללות להוראה המאפשרות להשלים את תעודת ההוראה בזמן מקוצר.
מיקוד חברה וקהילה-   המכין את בוגריו להשתלבות בתפקדי ניהול בחינוך הלא פורמלי ( מתנס"ים) ובמערכות ציבוריות כגון מחלקות חינוך בעיריות ועמותות שונות.   
כמו כן , לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים , דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים : פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.   

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30

תאור:
תואר ראשון BA בחינוך

תנאי קבלה: 
    זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל של 75 ומעלה.
    בעלי תעודות שוות ערך מחו"ל.
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל 75 ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.
 
>> תואר ראשון במנהל מערכות בריאות

החוג למנהל מערכות בריאות במרכז ללימודים אקדמיים שם לו למטרה להכשיר סטודנטים לתפקידים מובילים ניהוליים וארגוניים בכל רבדיה של מערכת הבריאות הכוללים בין היתר: ניהול טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, ניהול בתעשייה, ניהול בסיעוד, מזכירות רפואית, ניהול וארגון שירותי בריאות במגזר הציבורי והפרטי ותכנון, ניהול וקביעת מדיניות בריאות.
תוכנית הלימוד במל"א הינה היחידה המציעה שתי התמחויות מקצועיות  לבחירת הסטודנטים וזאת במטרה להקנות ללומדים יתרון תחרותי בשוק העבודה  והקידום המקצועי: התמחות ניהול מחקר קליני והתמחות בניהול תחום גרונטולוגיה יישומית. בנוסף , ייהנו הסטודנטים בהתמחות ניהול מחקר קליני מ- 2 תעודות מקצועיות יוקרתיות שיקנו להם יתרון תחרותי בשוק העבודה:
תעודת CRA– ניטור ניסויים קליניים.
תעודת GCP- Good Clinical Practices.
סגל המרצים בתוכנית הינו מהמובילים בארץ וכולל בין היתר את פרופ' מורדכי שני , פרופ' שוקי שמר, ופרופ' יהודה אדלר , מבכירי מערכת הרפואה בארץ.

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר ראשון BA במנהל מערכות בריאות

תנאי קבלה: 
    זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל של 75 ומעלה.
    בעלי תעודות שוות ערך מחו"ל.
    בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל 75 ומעלה.
    נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.
 
>> תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות

תוכנית לימודי מערכות מידע ניהוליות מכינה את בוגריה לאתגרים ולצרכים של סביבת מערכות המידע ומכשירה לעבודה בענף ההייטק  בארץ ובעולם.
התואר במערכות מידע ניהוליות משולב ידע מתוך לימודי מנהל עסקים, לימודי ניהול, כלכלה ואסטרטגיה, לימודי מחשבים ומערכות מידע.
בפקולטה ללימודי היי-טק,  מעבר לתוכנית האקדמית אשר נבנתה בקפידה, שמים דגש על התנסות המעשית במהלך הלימודים במטרה להשפיע על צמיחת ופיתוח הדור הבא של העובדים האקדמיים בתעשיית ההייטק וה-IT. כחלק מדגש מעשי זה מקבלים הסטודנטים 4 תעודות מקצועיות , כבר במהלך השנה הראשונה ותחילת השנה השנייה, מה שמאפשר להם להשתלב ולהתקדם בעבודה במהירות ובמקביל ללימודי התואר . התעודות המקצועיות ינתנו בתחומים הבאים:
-    מתכנת PYTHON
-    פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
-    מתכנת SQL
-    מפתחי אתרים בסביבת HTML5  ו- CSS3
לימודי מערכות מידע ניהוליות לתואר ראשון מכשירים אנשי מקצוע בעלי יכולות טכנולוגיות והבנת תהליכים ארגוניים, בכדי שאלה ינתחו, יעצבו, יתכנתו, יטמיעו וינהלו פרויקטים בתחומים השונים של מערכות המידע.

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר ראשון BA במערכות מידע ניהוליות

תנאי קבלה: 
    זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 90 ומעלה לפחות או מכינה קדם אקדמית השקולה לתעודת בגרות בממוצע של 90 לפחות . מועמדים בעלי ממוצע בגרות/ מכינה קדם אקדמית משוקלל בטווח שבין 75-89, העומדים בשאר דרישות הקבלה ללימודי תואר ראשון יוכלו להתקבל ללימודי שנה א' במעמד "תלמיד על תנאי" ויידרשו להשיג ציון ממוצע של 70 לפחות כתנאי להמשך לימודיהם בשנה ב'. זאת בנוסף לכל תנאי המעבר האחרים.
    ציון 85 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יח"ל או ציון 75 ברמת 5 יח"ל או ציון 120 ומעלה בפרק חשיבה כמותית בבחינה הפסיכומטרית או במבחן המיון במתמטיקה (ממ"י נערך ע"י המרכז הארצי לבחינות והערכה) ב- 10 השנים האחרונות ולפחות 4 יח"ל במתמטיקה בציון 80 או לימודים אקדמיים במתמטיקה אשר נלמדו ב-10 שנים אחרונות. מועמדים ללא תנאים אלו יידרשו למעבר מכינת מתמטיקה בהצלחה.
 
>> כללי תואר שני MBA

תוכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים (MBA) נבנתה במטרה להכשיר את הסטודנטים הלומדים לתפקידי ניהול בכירים בצמתי קבלת ההחלטות המרכזיים בארגון. תוכניות הלימוד שמות דגש על הכנת המנהלים להתמודדות עם סביבה משתנה ומציעות מגוון כלים יישומים וייחודיים שיסייעו לסטודנט ביצירת יתרון תחרותי אל מול בוגרי מוסדות אחרים:
    סגל אקדמי מוביל ולמידה ברמה גבוהה המותאמת לצרכי שוק העבודה.
    תוכנית מנטורינג – תוכנית ליווי ייחודית לסטודנטים מצטיינים עם בכירי המשק.
     Master Class - כיתות אמן עם מנהלים בכירים.
    משחק עסקים – סימולציה מעשית המדמה ניהול חברה בעולם האמיתי.
    חדר עסקאות בחסות בנק לאומי המאפשר התנסות מעשית במהלך הלימודים .
    מלגות למצטיינים.
    מתכונת לימודים המותאמת לאנשי קריירה.

במסגרת לימודי ה- MBA , מציע מל"א 5 מסלולי התמחות מבוקשים:
MBA בהתמחות שיווק בהתמקדות שיווק דיגטלי.
MBA בהתמחות משאבי אנוש.
MBA בהתמחות ניהול בינלאומי.
MBA בהתמחות מימון ובנקאות בהתמקדות ניהול סיכונים.
MBA במסלול רב תחומי

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 סמסטרים  ומאפשרת לימודי קיץ. 
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תאור:
תואר שני  MBA במנהל עסקים  

תנאי קבלה:
    תעודת תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
    ראיון אישי.
    בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג, בנוסף לאמור לעיל, אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל (משרד החינוך) ותרגום גליון ציונים חתום על ידי נוטריון.
במידה ואינך עומד בתנאי הסף, באפשרותך לבדוק הגשת מועמדות לועדת חריגים

התמחויות

תואר שני MBA  בהתמחות שיווק בהתמקדות שיווק דיגיטלי
השינויים הטכנולוגיים במהלך 10 השנים האחרונות הובילו לתמורות דרמטיות הן מצד הצרכנים והן מצד החברות והמותגים השונים, תמורות המציבות בפני מנהלי השיווק אתגרים חדשים ומשמעותיים.  דעיכתו של השיווק המסורתי ואובדן הנאמנות המותגית לצד עליית קרנן של הרשתות החברתיות וריבוי המידע ואיכותו מאפשרות לצרכנים גישה בלתי אמצעית למוצגים וכל זאת בלחיצת כפתור וללא התערבות אמיתית ומשפיעה מצד המותג עצמו.
שינוים אלו מחייבים את מנהלי השיווק להכיר את עולם השיווק החדש, להכיר את האמצעים הטכנולוגים המאפשרים שיווק אפקטיבי ולצבור מומחיות בניתוח המידע הרב המתקבל מאמצעים אלו.

תוכנית הלימודים לתואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי תקנה ללומדים בה "ארגז כלים" ייחודי הכולל את מרכיבי השיווק החדשים בדגש על שיווק דיגיטלי ושמה דגש נרחב על יישומיות.  במהלך התוכנית ישולבו הרצאות אורח רבות של מנהל שיווק בכלל, ומומחים לשיווק דיגיטלי בפרט וזאת לצד ניתוחי אירועים (case study) של  

תואר שני MBA  בהתמחות מימון בהתמקדות ניהול סיכונים
תוכנית לימודי התואר השני במנהל עסקים בהתמחות במימון ובנקאות מכשירה את הסטודנטים לקראת תפקידי ניהול פיננסי בארגונים שונים ולעבודה בענפי המגזר הבנקאי והפיננסי. במהלך הלימודים ייחשפו הסטודנטים לדרכי ההתמודדות עם המציאות העסקית וייפתחו ראייה אסטרטגית-אינטגרטיבית בתחומי הליבה שלמנהל עסקים מצד אחד, והתמקדות בתחום המימון מהצד השני. בנוסף, תוכנית לימודי התואר השני  משלבת קורסים ייחודים בניהול סיכונים שהפך לאחד המקצועות החשובים והמבוקשים ביותר בעולם העסקי בשנים האחרונות. בישראל, בשנים האחרונות, גדל הביקוש למומחי ניהול סיכונים ובקרה במאות אחוזי, ונראה שמגמת גידול מואץ תימשך בשנים הקרובות.

תואר שני MBA  בהתמחות משאבי אנוש
תוכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בניהול משאבי אנוש פונה אל המעוניינים להתמקד ברבדים השונים של הניהול המודרני מהזווית של המשאב האנושי.
במהלך התוכנית  יתמקדו הסטודנטים בפיתוח ידע תיאורטי, כלים יישומיים והבנה מעמיקה של מערכות המחשוב בתחום ניהול משאבי האנוש. הסטודנטים ילמדו קורסים העוסקים בפיתוח טכניקות לשיפור ויעול משאבי האנוש לארגוןובניית תוכנית אסטרטגית של מערכות ארגוניות שונות. כמו כן, יירכשו הסטודנטים את הכלים ההכרחיים לאבחון הסביבה בה פועל הארגון מהיבטים שונים: היבט עסקי, שיווקי, פיננסי, תרבותי, טכנולוגי וחברתי. בתום תוכנית הלימודים יירכשו הסטודנטים את הכלים להבנה שלמה של עולם ניהול משאבי האנוש.

תואר שני MBA  בהתמחות ניהול בינלאומי
מהפכת הטכנולוגיה, האינטרנט ותהליכי הגלובליזציה הפכו את העולם ל"כפר גלובלי". כל השינויים הללו מציבים אל מול הארגונים הזדמנויות ואתגרים שונים. תוכנית הלימודים מספקת לסטודנטים את הכלים הדרושים להתמודדות עם עולם העסקים הגלובלי מחד, ועם השפעות הסביבה הבינלאומית על ארגון מקומי מאידך.
תוכנית MBA תואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול בינלאומי תקנה לסטודנטים את ארגז הכלים הניהולי הדרוש להם על מנת לזהות ולנתח את האירועים הכלכליים הבינלאומיים המתחוללים בעולם. כמו כן, יושם דגש על חיבור לעולם העסקים הרלוונטי, על ידי הרצאות אורח של מנהלים בארגונים בינלאומיים שידונו בהצלחות וכשלונות וינתחו את מהלכיהן האסטרטגיים של חברות בינלאומיות שונות כגון: איקאה, ישקר, אמאזון ועוד.

תואר שני MBA  במסלול רב תחומי
תוכנית הלימודים הרב תחומיים במנהל עסקים נבנתה מתוך הצורך לספק מענה לסטודנטים שאינם מעוניינים לבצע התמחות, אלא להיחשף למגוון של מתודות ושיטות ניהוליות.
מטרת תוכנית זו הינה להפוך את הסטודנטים לאנשי עסקים מקצועיים בעלי ארגז כלים רחב בעזרתו יוכלו להתפתח ולצמוח מבחינת הקריירה שלהם כמנהלים בעלי מיומנויות מגוונות.
 
>> כללי תואר שני בחינוך 

בפקולטה לחינוך אנו מבקשים לפתח תפישה מודרנית של מדעי החינוך הנשענת על מכלול תחומי המדע העוסקים בטבע האדם והידע, ולהכשיר דור חדש של מנהיגים, מקבלי החלטות ומקצוענים מתמחים בהיבטים השונים של הפרקטיקה החינוכית ממינהל מערכות חינוך, תכנון ופיתוח תוכניות לימודים, פדגוגיה של תחומי דעת שונים, ,תכנון לימודים וטכנולוגיות ידע, חינוך חברתי וערכי וטיפול באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. אנו מחפשים את הסטודנטים שחשוב להם לשפר את האיכות והנגישות של החינוך בישראל.

בפקולטה לחינוך עובדים המרצים והסטודנטים גם יחד כדי לפתור את האתגרים העומדים בפתח תחום החינוך כיום. הסביבה השיתופית והדינאמית מסייעת לסטונדטים לפתח את הכישורים שיצטרכו כדי להפוך לאנשי חינוך מקצועיים במאה ה-21. מסלולי ההתמחות (MA) בחינוך מעודדים מעורבות גבוהה של המשתתפים ללמידה, צמיחה אישית, פיתוח יכולות וסקרנות לימודית. התארים המתקדמים של המרכז ללימודים אקדמיים תוכננו כדי לקדם למידה באמצעות הרצאות, למידה והחלפת רעיונות, מתוך הציפיה שבוגרי התוכנית יהפכו למומחים ומנהיגים בבתי הספר שבהם יעבדו.

הפקולטה לחינוך מציעה 7 מסלולי לימוד לתואר שני:
MA בייעוץ חינוכי
MA בחינוך בהתמחויות :
    ניהול וארגון מערכות חינוך בהתמקדויות: ניהול בתי ספר, ניהול מערכות חינוך, ניהול חדשנות בחינוך, ייעוץ ארגוני בחינוך.
    חינוך מיוחד בהתמקדויות: שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים - היבטים רב תחומיים, התמודדות עם בעיות התנהגות על רצף ומגוון הלקויות - היבטים רב תחומיים, לקויות למידה ולקויות התפתחותיות מורכבות - היבטים רב תחומיים, נוירוקוגניציה - הבנת תהליכים ויישומים בחינוך המיוחד
    תקשוב ולמידה
     הגיל הרך 
    חינוך חברה ותרבות
    חינוך סביבתי

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני ארבעה סמסטרים רציפים, כולל סמסטר קיץ.
הלימודים ייערכו בין השעות 09:00-19:00.

תאור:
תואר שני  MA בחינוך.  

תנאי קבלה:
    תעודת תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה - בצירוף גיליון ציונים מלא. 
    בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג, בנוסף לאמור לעיל, אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל (משרד החינוך) ותרגום גליון ציונים חתום על ידי נוטריון.

פירוט התמחויות

תואר שני בחינוך בהתמחות הגיל הרך בהתמקדות הדרכה ופיקוח בגיל הרך-
תכנית לימודי התואר השני בחינוך עם התמחות בחינוך לגיל הרך פונה לאנשי מקצוע העובדים במערכת החינוך לגיל הרך בישראל, או לכאלו המבקשים להשתלב בתחום: בגני ילדים, במעונות-יום ובמשפחתונים, בתכניות התערבות לילדים בסיכון, וכן במסגרות ותכניות בחינוך הבלתי פורמאלי. בתוכנית הלימודים שני מוקדים:  המוקד ההתפתחותי, אשר שם דגש מיוחד על התפתחות רגשית-חברתית בשנים הראשונות לחיים, והמוקד החינוכי, אשר מתמקד בתהליכי הדרכה ופיקוח במסגרות חינוכיות לגיל הרך. 
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

תואר שני בחינוך בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך – 
מטרת תוכנית לימודי התואר השני בחינוך בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך היא להצמיח מנהיגות פדגוגית חדשה במערכת החינוך בהתאם לרפורומות והתמורות שחלו בשנים האחרונות במערכת החינוך. תוכנית הלימודים מתרכזת בפיתוח והכשרה של כח אדם מקצועי ומיומן בשלושה אספקטים: אישי, מקצועי וארגוני. בנוסף, מציעה התוכנית לסטודנטים 4 מיקודי למידה:
    ניהול בתי ספר.
    ניהול מערכות חינוך.
     ניהול חדשנות בחינוך.
     ייעוץ ארגוני בחינוך.
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

תואר שני בחינוך בהתמחות תקשוב ולמידה– 
תכנית ההתמחות מתמקדת בחשיבה הפדגוגית בתפיסה מוטת-עתיד, אשר רואה בסביבת הלמידה הדיגיטלית את המדיום בה היא מתקיימת. תפיסה זו מעודדת את הסטודנט לגבש תפיסה חינוכית שהינה חדשנית, מבוססת ידע מדעי עדכני, יצירתית וגם פרקטית. מתוך הגרעין החינוכי-פדגוגי מתגבשת תפיסת שילוב הסביבה הלימודית הדיגיטלית לקידום הלומד, העשרת תהליך הלמידה וחווית הלמידה.
תכנית הלימודים שומרת בקפדנות על איזון בין בסיס תיאורטי-אקדמי עדכני ביותר לבין יישומים פרקטיים שימושיים, תוך חשיבה מעשית המאפשרת לאיש החינוך להתחשב במגבלות השדה. מטלות הקורסים השונים מאפשרות כל סטודנט לבחור את תחום הביצוע ותוך כדי כך להתחבר לתחום המקצועי בו הוא עוסק לאורך כל שנת הלימודים.
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

תואר שני בחינוך בהתמחות חינוך מיוחד –
תוכנית לימודי התואר השני מיועדת לאנשי חינוך ונושאי תפקידים המבקשים להעשיר ולהעמיק את הידע בתחומי החינוך המיוחד על כל טווח  אוכלוסיות התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים ורמות התפקוד המגוונות.
מטרת תוכנית לימודי תואר שני זו היא להביא את הסטודנטים לגיבוש תפיסה חינוכית –ערכית, תוך העמקה ופיתוח חשיבה יצרתית בתחומי הדעת של החינוך המיוחד.
בנוסף, לתלמידי ההתמחות שאינם בעלי תעודת הוראה או תואר ראשון בחינוך בחינוך מיוחד, מציעה ההתמחות להשתלב בתוכנית יחודית להרחבת רשיוטן ההוראה לחינוך המיוחד.
כמו כן, מציעה ההתמחות ללומדיה 4 התמקדויות :
    שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים - היבטים רב תחומיים.
    התמודדות עם בעיות התנהגות על רצף ומגוון הלקויות - היבטים רב תחומיים.
    לקויות למידה ולקויות התפתחותיות מורכבות - היבטים רב תחומיים.
    נוירוקוגניציה - הבנת תהליכים ויישומים בחינוך המיוחד
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

תואר שני בחינוך בהתמחות חינוך חברה ותרבות– 
מטרת התוכנית היא פיתוח מנהיגות חינוכית, קהילתית ואזרחית לבניית חברה אזרחית פעילה, הוגנת ודמוקרטית. התוכנית הנה תוכנית ייחודית המשלבת בין תכנים אקדמיים לבין ידע יישומי וניהולי, כולל אסטרטגיות ליצירת שינוי. 
במסגרת התוכנית הסטודנטים ייחשפו לתחומי הידע: חברה ופוליטיקה, אזרחות, חינוך ומנהיגות, פילוסופיה ופסיכולוגיה, חברה אזרחית וארגון קהילתי (כולל יזמות והיבטים ניהוליים), צדק חברתי והקשר בין חברה לכלכלה, מדיניות חינוך ותרבות, זכויות אדם, רב תרבותיות, ועוד.
התכנית משלבת נדבך משמעותי של ידע תיאורטי עם ארגז כלים מעשי.
תוכנית הלימודים תהווה כרטיס כניסה לתפקידי ניהול, ריכוז והדרכה במגוון תפקידי מפתח במשרד החינוך, במרכזים הקהילתיים, בתנועות הנוער, בארגוני הנוער, בעמותות, במגזר השלישי ובמחלקות הנוער ברשויות המקומיות והאזוריות, בארגונים חינוכיים וחברתיים, פורמאליים ולא פורמאליים, מרכזי מקצוע האזרחות, במרכזים קהילתיים, במגזר הציבורי וברשויות המקומיות, רכזי חינוך חברתי בבתי הספר ובחינוך החוץ בית ספרי, מנהלי יחידות נוער, רכזי סל תרבות, רכזים חברתיים בפנימיות, רכזים ומנהלים בעמותות ובארגונים לשינוי חברתי ולהתנדבות, ואף להשתלבות בארגונים עסקיים, שרואים באחריות החברתית ובקשר עם הקהילה מטרה אסטרטגית. התואר מכשיר גם מורים שמעוניינים להתקדם בתחום הוראת האזרחות. 
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

תואר שני בחינוך בהתמחות חינוך סביבתי– 
נושא איכות הסביבה הפך להיות אחד ממוקדי השיח, בפעילות והמחקר המרכזיים של המאה ה-21. ביסודו עומדת ההכרה שהפעילות הכלכלית-חברתית והפוליטית של האדם הביאה לתוצאות-
לוואי (Externalities)בעלות השלכות כלכליות וחברתיות משמעותיות, אשר איש לא חזה מראש, ושהחברה מתקשה להתמודד איתן. אחת הסיבות לקושי זה היא העובדה שנושא איכות הסביבה וכן חינוך סביבתי" חותך" דיסציפלינות מסורתיות. הבנתו והפתרונות בו מחייבים אינטרדיסציפלינריות, כלומר, יצירת שפה משותפת בתווך שבין תחומי שיח ומחקר שהתמסדו כל אחד בתחומו ומתקשים לדבר אחד עם השני.
תוכנית לימודי התואר השני בחינוך סביבתי בנויה כך שהיא תעניק לסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי גם יחד, ותאפשר להם לממש את התכנים שלמדו במערכות שבהן יפעלו לאחר לימודיהם. גם סגל התכנית נבחר ברוח זו, והמרצים הם בעלי ידע ומומחיות תיאורטיים-אקדמיים וניסיון מעשי עשיר בתחום הסביבה, הקהילה, העיר וכמובן החינוך היישומי.
התוכנית מאפשרת שילוב אופטימלי של עבודה ולימודים ונלמדת במתכונת של יום מרוכז בשבוע.

 
>> תואר שני MA בפסיכולוגיה חינוכית 

תוכנית הלימודים לתואר השני בפסיכולוגיה חינוכית נבנתה במטרה להכשיר את הסטודנטים לעבודה כפסיכולוגים חינוכיים במסגרות חינוכיות ופרטניות באוכלוסיות בטווח גילאים רחב : ילדים בגיל הגן, ילדי ביה"ס ומתבגרים.
מטרת התכנית הינה להכשיר אנשי מקצוע להתערבות רב מערכתית בראיה אינטגרטיבית הכוללת עבודה עם ילדים, הורים ומשפחות, אנשי צוות של המערכת החינוך וצוותים רפואיים ופרה-רפואיים.  הסטודנטים יוכשרו להיות מאבחנים ומטפלים בעלי יכולת להפעיל מגוון גישות טיפוליות ומניעתיות וכן התערבות במצבי משבר.
הכשרת הפסיכולוג החינוכי מרתקת  וכוללת התמחות באיבחון, התערבות טיפולית ומניעתית, יעוץ והדרכה בנושאים ייחודיים לפסיכולוגיה החינוכית וגם בנושאים המשיקים לתחומים נוספים. במהלך הלימודים מעמיקים הסטודנטים  ולומדים גם תהליכים התפתחותיים תקינים ופתולוגים, רגשיים, קוגניטיביים, חברתיים, ולימודיים.
בפני בוגרי התוכנית עומדות אפשרויות תעסוקה רבות הן במגזר הציבורי ובמערכות החינוך בשפ"חים ( שירות פסיכולוגי ייעוצי ) , גני ילדים ואוניברסיטאות והן באופן פרטי בקליניקה עצמאית באבחון, יעוץ וטיפול בילדים ומתבגרים המתקשים בלימודים ו/או סובלים מקשיים רגשיים וחברתיים.  בנוסף, לפסיכולוג החינוכי תחומי עיסוק ייחודיים ובלעדיים כדוגמת מתן  אבחונים פסיכודידקטיים.

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני ארבעה סמסטרים רציפים, שנתיים.
הלימודים יתפרסו על פני פעמיים בשבוע בין השעות 9:00-16:30
בנוסף, ישובצו הסטודנטים לפרקטיקום בשדה ביום נוסף.

תאור:
תואר שני  MA בפסיכולוגיה חינוכית.  

תנאי קבלה:
    תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות בלבד.
    ממוצע של 89 ( 88.5 ) לפחות בכל קורסי הפסיכולוגיה והמתודולוגיה וגם ציון של לפחות 90 במבחן המתא"ם או
    ציון של 110 במבחן המתא"ם – למועמדים שהממוצע בקורסי הפסיכולוגיה והמתודלוגיה  נמוך מ- 88.5 ולא נמוך מ- 85 או
    ממוצע של 94 בכל קורסי הפסיכולוגיה והמתודולוגיה וגם ציון של 87 לפחות במבחן המתא"ם.
    מועמדים בעלי דוקטורט שהינם בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה לא נדרשים בבחינת המתא"ם.
    התחשבות בתוצאות מבחן GRE, Subject Test Psychology כתחליף לבחינת המתא"ם – ממוצע של 70% בשלושת החלקים.
    מועמדים בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה מח"ול, השקול לתואר ישראלי, יידרשו להציד ציון של 110 לפחות בבחינת המתא"ם/GRE כפי שמפורט דלעיל.
 
>> תואר שני MA בפסיכולוגיה התפתחותית

תוכנית הלימודים לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית נועדה להכשיר פסיכולוגים התפתחותיים ולתת בידם כלים עדכניים לאבחון וטיפול בתחום הפסיכולוגי התפתחותי בגיל הרך. המגמה מכשירה אנשים בעלי ידע רחב באבחון התפתחותי, הבנה של התפתחות נורמטיבית ופתולוגית בגיל הרך בתחומי הקוגניציה וההתפתחות החברתית והרגשית.  התכנית שמה דגש על התערבויות חדשניות, עבודה  עם הורים וצוותים חינוכיים כשותפים בגידולו של הילד. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לידע עדכני באבחון וטיפול בילדים על הקשת האוטיסטית. שעורים יחודיים בנושא האוטיזם ניתנים במהלך הלימודים.  המגמה ההתפתחותית חרטה על דגלה גישה רב תרבותית, קהילתית- אקולוגית. כל זאת, על בסיס המחקר והידע העדכניים ביותר בתחום, ובכלל זה ידע נוירופסיכולוגי-התפתחותי.  

משך הלימודים : 
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני ארבעה סמסטרים רציפים, שנתיים.
הלימודים יתפרסו על פני פעמיים בשבוע בין השעות 9:00-16:30
בנוסף, ישובצו הסטודנטים לפרקטיקום בשדה ביום נוסף.

תאור:
תואר שני  MA בפסיכולוגיה חינוכית.  

תנאי קבלה:
    תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות בלבד.
    ממוצע של 89 ( 88.5 ) לפחות בכל קורסי הפסיכולוגיה והמתודולוגיה וגם ציון של לפחות 90 במבחן המתא"ם או
    ציון של 110 במבחן המתא"ם – למועמדים שהממוצע בקורסי הפסיכולוגיה והמתודלוגיה  נמוך מ- 88.5 ולא נמוך מ- 85 או
    ממוצע של 94 בכל קורסי הפסיכולוגיה והמתודולוגיה וגם ציון של 87 לפחות במבחן המתא"ם.
    מועמדים בעלי דוקטורט שהינם בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה לא נדרשים בבחינת המתא"ם.
    התחשבות בתוצאות מבחן GRE, Subject Test Psychology כתחליף לבחינת המתא"ם – ממוצע של 70% בשלושת החלקים.

    מועמדים בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה מח"ול, השקול לתואר ישראלי, יידרשו להציד ציון של 110 לפחות בבחינת המתא"ם/GRE כפי שמפורט דלעיל.